Nabídka reklamního banneru na našem webu!
Nabídka reklamního banneru na našem webu!
I když uživatelé na reklamu neklikají, přesto ji vidí. Působí na ně a oni si tak utvářejí povědomí o značce nebo o akčním sdělení. Na billboardy u silnic taky nikdo nekliká, a přece jsou důležité!

Cena banneru se počítá dle počtu zobrazení, bez ohledu na umístění na webu. Zadavatel má tedy usnadněnou práci, objednává jen daný produkt a počáteční termín kampaně. Nabídka se vztahuje pouze pro standardní banner: 468×60 px.

Freeweb Mini (25 000 zobrazení, CPT 124 Kč)....... 3 107 Kč Freeweb Classic (50 000 zobrazení, CPT 102 Kč).... 5 107 Kč Freeweb Max (100 000 zobrazení, CPT 71 Kč)....... 7 107 Kč

Pozor! Při objednání rozhlasové reklamní kampaně na Free Rádiu, získáte jako bonus za každých provysílaných 1 000 Kč bannerovou kampaň v počtu 1 000 zobrazení.

Ceny jsou uvedeny bez DPH.

CPT = cena za tisíc zobrazení (cost per thousand). Jde o jednotku, v níž se udávají ceny reklamy placené podle počtu zobrazení, tzv. model PPV (z anglického Pay Per View, platba za zhlédnutí), který označuje na webu jeden z modelů placení za internetovou reklamu. U modelu PPV platí objednatel velmi jednoduše za reklamu podle počtu jejího zobrazení.


Co je to reklamní banner?
Reklamní banner je nejefektivnější a nejčastější typ reklamy na webových stránkách. Obvykle je na tom nejprestižnějším místě prezentace. Mohlo by se zdát že tak uzoučký proužeček reklamy, kterým banner je, není nic pro velké prestižní firmy, ale opak je pravdou. I ty největší firmy od různých peněžních ústavů přes gastronomické společnosti až po automobilový průmysl se za své reklamní bannery nestydí, neboť dobře umístěná reklama na Internetu má spoustu výhod. Reklamní banner je odkazem, který přesměrovává na svou nabídku, svou vlastní prezentaci a svůj vlastní velký inzerát. Tento reklamní banner svou nápaditostí textů, obrázků, ale hlavně interaktivností vybízí návštěvníky internetových stránek ke kliknutí. Bývá na nejprestižnějším místě – obvykle nahoře přímo proti očím. Proto, čtete-li článek není možné nevnímat reklamní banner nad článkem. Další výhodou reklamního banneru je, že je animovaný. Dobrou animací reklamního banneru se upoutává pozornost čtenářových očí od statických textů a obrázků. Kombinací vhodného umístění a animace je internetový reklamní banner nepřehlédnutelný. Reklamní banner je součástí webové stránky, a tak jako si nemůžete koupit noviny bez reklamy, nelze od sebe oddělit internetovou stránku a reklamní banner.


Účinky reklamního banneru...
Na internetových stránkách se nedá měřit účinnost reklamního banneru. Na internetu si objednáváte reklamní kampaň na počet zobrazení banneru. Internet nabízí jiná měřítka než tištěná reklama, televize, nebo rádio. U reklamního banneru nabízí Internet měření počtu zobrazených bannerů. Zhlédnutí se ovšem vztahuje na webovou stránku a ne na reklamní banner. Reklamní banner bývá na stránce buď jeden, nebo rovnou několik. Ten nejhlavnější banner bývá vždy na vrcholu stránky, kde je dobře viditelný. Zde jej může zákazník vidět celý, ať má jakékoli rozlišení obrazovky. Ostatní bannery bývají umístěny směrem dolů, mají nižší sledovanost a tím i klesající účinnost a měly by tudíž mít i klesající cenu. V poslední době se ukazuje že nejvíce návštěvníků klikne na banner, který není úplně nahoře na internetové stránce, ale zhruba v její horní třetině.



Výhody a nevýhody reklamního banneru...
Reklamní bannery mají několik výhod, mezi něž patří jejich cena, oproti například televizní reklamně jsou bannery poměrně levné. Další obrovskou výhodou je, že se bannery dají snadno obměňovat, můžete si určit dny, kdy se budou zobrazovat, můžete si určit, aby se reklamní bannery zobrazovaly opakovaně, nebo pouze jednou. Další výhodou je možnost průběžného sledování výsledků nebo přímou účinností, protože svádí k okamžité reakci – kliknutí a nákupu, vždyť je to jednoduší než jinde. Nevýhodou reklamních bannerů je malá reklamní plocha pro ztvárnění celého inzerátu, ale toho lze dosáhnout profesionálním zpracováním animace reklamního banneru, programátor musí vytvořit působivost banneru dobrou grafikou a sloganem.

Právě vysílá Kristýna Kolibová
KAM VYRAZIT
kristýna kolibová
PROMISE LAND FEAT. SANDY B
I WANT YOUR LOVE
FELIX JAEHN & ALEX AIONO
HOT 2 TOUCH
         
Ochrana proti spamu
napište číslici: šest